Followers

Saturday, 4 June 2011

AJKO 2011/2012

Bismillahirrahmannirahim..


B'temu kembali dipost yg baru..
xsabr sebenrnyer nak 2lis pasal nie..
im really really xcited..hohohoho
korng da bce an title yg kat atas 2...
yeaahh...AJKO 2011/2012
it stands 4 Ahli Jawatankuasa Orientasi
Alhamdulillah,aku dipilih oleh pihak KOLEJ MATRIKULASI PERLIS
tuk jadi faci kpd junior2 yg bakal mewarnai KMP nanti setelah pemergian sume Generasi 11
yg da selamat tamatkan pengajian pd 20 April 2011 include aku sendiri..huhuhuhuhu...
sronok sebenarnye join family AJKO nie..
mcm2 aku dpt..
dpt belajar drp senior2 yg da berpengalaman kendalikan pelajar2 baru..

Ok....sedikit rentetan sepanjang aku kat KMP
18 Mei 2011 tepat pkul 10.15 malam aku nek bus dari hentian Kajang tuk ke Perlis
smpai sne dlm kul 7.30 something..
pas2 2nggu bestie aku,Shiera kat Kangar.
after die smpai kitowng trus g KMP nek cab..
waaa....miss KMP glerr...
walaupun xsmpai sebulan tinggalkan kolej,da rindu...huhuhhu
terlalu bnyk sgt kenangan kat sne...
pas2 smpai kat pondok jga,
check in bilik...hahahaha...
smpat gak r sowng pak guard nie tgur
"aik dik,kne repeat ke????"....hahahaha
time 2 mmg tgelak abis r.mne xnyer,result baru kuar
pas2 trus mai kolej esoknyer..
tp minx selisih r kan nak repeat..
xsnggup rsenyer..hohohho..
ok,forget bout it...
back 2 the topic

bnyk sgt experience yg aku dpt sepanjang aku jadi AJKO nie
ske,duke,pahit,manis...macam2 r..
tp aku take it as positive...THINK POSITIVE!!!!!
mcm2 orng aku kenal..
n pelbagai ragam gak r kan bile da ramai2 nie..
tp honestly,best sgt2 keje ngan downg sume..
senang citer sume nyer manis
cm ad r ckit yg pahit 2...opsss...
k r,jom layan pic2 plak...
AJKO....
KMP by Gen 12
time preparation kat dewan

mse kursus ajko...(ntah ape yg sronok pun aku xtaw smpai smua gelak)
team work!!!
nie r team aku time oriented...unit cenderamata...njoy working with you guys...abg dan,kak ain,kak ada,hanis n nadia
kat kuale perlis....due jejaka yg menyibuk..hohohohoh...sorry ya..(gurau je ye abg aril n abg amir)
bergmbar ngan sume ajko

so,smpai kat sni dulu ye..
xlarat nak upload sume2 gambar..
kalo nak tngk gmbar2 len,rajin2 la yer ke fb sye..
huhuhuhuhuh...
last but not least
maaf kalo ad yg terkurang kat cni..
pengalaman jd AJKO pengalaman yg paling manis dlm hidup aku
hopefully,tahon depan dapat join ag tuk taburkan bakti kat KMP tercinta..
ok,c u nx topic..
tschuss....^..^

No comments:

Post a Comment

My Blog List

  • Best Road Wars in HD Format. Now you can see Road Wars in best quality with duration 90 Min and has been aired on 2015-05-05 with MPAA rating is 4. - ...
  • Hello Asslamualaikum , how did u find my blog ? Are u my old friends that ive told u bout this blog ? Or are u a person that Googling my name and foun...
  • Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta ...
  • lewat malam. minda masih segar. mata masih menunggu lelap yang tak kunjung tiba yang hadir cuma. -- wajah kamu. dan perasaan ini masih berharap harapan -...
  • Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :- 1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia 2) Buat Entry bertajuk *"IntaNBerliaN Mega Giveaway 2...
  • 24/11/2013 aku akan start semester 2 di UITM tercinta,UITM Tapah Allahuakbar , cepatnya masa berlalu . Pejam celik berlabuh sudah tirai pengajian aku di sem ...
  • assalamualaikum.. saya ada sebuah cerita nak diceritakan.. kisahnye begini.. pada suatu hari.. ada sebuah kenduri kendara yang sangat besar akan dilangsung...
  • Disebabkan sijil SPM tak diambil lagi kat sekolah, kami dapat berjumpa you! Kami dah lamaaaa lah tak jumpaaa. Baru tadi dapat jumpa most of the doormates la...
  • Kisah yg berlaku pd hari nie.... Ptg yg hning.... Pergi beRmAin BaDMinTon, best jgak la.... sronok2.... Aku dh dpat tknik smash yg ak cari2 selama nIE.......