Followers

Wednesday, 1 June 2011

ALHAMDULILLAH

Bismillahirrahmanirahim...

Da lme rasenyer xmengupdate blog nie..xde material sbnrnyer..
tp skunk da bahan nak dikongsikan...

1st...18 Mei 2011...tarikh paling dinanti...result final matrikulasi kuar..
huaaaa......tersgt r cuaksss...hhuhuhu...
xlena nak tido,mkn pun ala kadar je...hahahaha...
mule2,KPM ckp leh check result kul 10pagi sma ada sms @  website..
pas2,try punye try,xdpt...xpe r kan..sabr ag time 2..
pas2 bkk fb dak2 nie post ckp result kuar 12 tghari plak..
ok,so tpat 12.01 aku pun try check gune sms..after 30 minutes,msge msok..
dup..duppp..dupppp..
bkak msge 2 die tulis"Harap maaf,keputusan matrikulasi masih belum diumumkan"...
time 2 memg kuar r words yg nonsense..hahahaha..
2nggu punye 2nggu..
aku pun da jdik mls nak taw result 2...

smpai r kul 4.30 ptg cam2...
ad orng antar msge kat aku
xtaw r plak spe yg antar coz aku xsave no 2...
die tulis,"Lina,congrats"-mira
time 2 mmg pelik gak r...tibe2 says congrats.. spe r yg xpelik...
mcm2 persoalan yg ad dlm kpale aku..
orng yg antar 2 plak mira.da r aku rmai member yg nme mira..puas r dok pk spe yg antar msge 2..
at last,aku pun kol no 2...
bile kol,trus dak nie jerit...
"Lina,tahniah..ko dpt 4.sronoknyer.aku pun dpt 4 gak..unxpected!!!!
hahahaha...klakar pun ad gak time 2..rupe2 nyer kawan baek aku...Mira Mia..
alasan nyer,xde kredit..so,die gne r no mak die nak bgtaw aku
then,aku tnye die,"mne ko taw"??
die ckp r result baru release time 2..so,die check kan aku nyer result coz die ad no matrik n ic aku(bygkan sepatutnyer kul 12 da leh taw,alih2 kul 4.30 baru leh check)
Ngekkk tul..
hahahah..
bile da taw 2,dlm hati aku ckp,biar btul????huhuhuhu
so,tuk puas kan hati,aku pun check r sendiri kat tenet.

Alhamdulillah,skali lagi Allah bagi rezeki yg ckup bermakne dlm hidup aku...
dua sem berturut2 aku dapt kekalkan prestasi aku sepanjang di Kolej Matrikulasi Perlis...
tp aku da memg xpect pun dapat result cam2..nak kate epy sgt 2,xr..bese2 je..cme epy dpt maintain result as b4...alhamdulillah..
terbalas jugak semua jase2 parents  n cikgu2 aku...
aku hnye mampu sujud syukur sbg tanda kesyukuran atas kurniaan nie..


Mak,abah...
nie je yg mampu aten bg dkt mak n abah
hopefully,mak abah epy dgn kjyaan aten nie..
i've cashed my promise to you...
thanks 4 give support n understand me
thanks 4 all your doa...
i will make you proud again when i studying bachelor in university soon
that's my promise
i'll try 2 get DEAN LIST....
insyaallah... 


nie r family aku...sorry la,blur skit gmbornyer











last but not least..
congrats tuk member2 yg dpt 4.00 this sem..
mira mia,chuah,ana,shiera,zati n yg len2..
korng memg terbaek!!!!!
syg korng sume..
insyaallah,ad rezeki jmpe kat U nanti...
nie r bestie aku...mira mia n zatie











so,smpai kat cni dulu...
insyaallah..nx topic bout AJKO 2011/2012..
huhhhuhu


2 comments:

  1. tahniah alina...moge trus success k!!

    ReplyDelete
  2. abg aril,thanks ya...
    insyaallah...
    amin..

    ReplyDelete

My Blog List

  • Best Road Wars in HD Format. Now you can see Road Wars in best quality with duration 90 Min and has been aired on 2015-05-05 with MPAA rating is 4. - ...
  • Hello Asslamualaikum , how did u find my blog ? Are u my old friends that ive told u bout this blog ? Or are u a person that Googling my name and foun...
  • Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta ...
  • lewat malam. minda masih segar. mata masih menunggu lelap yang tak kunjung tiba yang hadir cuma. -- wajah kamu. dan perasaan ini masih berharap harapan -...
  • Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :- 1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia 2) Buat Entry bertajuk *"IntaNBerliaN Mega Giveaway 2...
  • 24/11/2013 aku akan start semester 2 di UITM tercinta,UITM Tapah Allahuakbar , cepatnya masa berlalu . Pejam celik berlabuh sudah tirai pengajian aku di sem ...
  • assalamualaikum.. saya ada sebuah cerita nak diceritakan.. kisahnye begini.. pada suatu hari.. ada sebuah kenduri kendara yang sangat besar akan dilangsung...
  • Disebabkan sijil SPM tak diambil lagi kat sekolah, kami dapat berjumpa you! Kami dah lamaaaa lah tak jumpaaa. Baru tadi dapat jumpa most of the doormates la...
  • Kisah yg berlaku pd hari nie.... Ptg yg hning.... Pergi beRmAin BaDMinTon, best jgak la.... sronok2.... Aku dh dpat tknik smash yg ak cari2 selama nIE.......