Followers

Sunday, 26 June 2011

TeNAngLA wAhAi hATi

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum wbt n salam 1MALAYSIA

Agak lame aku xupdate blog nie.Bukan pe,actually im currently at my hometown,Perak Darul Ridzuan...so,bile da ad kat sini,paham2 je la kan...line xberape nak elok,secare xlangsung membantutkan feel aku nak 2lis...almaklumla,rural area...hohohoho...

K r,entry kali nie agak sedikit emosi gitu...mengapakah???
Dun know how 2 story bout that...
Tp,mungkin nie jalan terbaik yg Allah da tetapkan...
Now,our relationship it's more 2 friends only..
What had happend???
Xde gado2,xde bertekak2,xde merajuk2...
Nie keputusan bersame...
N aku hormati keputusan 2...


Mungkin in a few weeks jiwe aku kaco ckit r..
tp xpe,i know i can do it...
n aku berharap we're still can be a best friends...
kalo ad jodoh,ad r..
xkan lari gunung dikejar..tol x????
n skunk nie focus utame adalah study...
yeaaa....xsabar2 nak start  study balik...

There has some dedication 2 him...

  • Thanks 4 all the things that you had done
  • Be happy
  • Good luck in ur future
  • May Allah bless you forever
  • Sorry 4 all the mistakes i did...


whatever happend,we still friends...that's our promise...

So,sampai sini dulu..
aku pun xtaw nak tulis pe da...otak xleh pk da...
k.jmpe di laen entry
wsalam...
tschuss..^..^


p/s:dun forget invitation card when the time is coming...smoge berbahagia walau dengan sesiapa pun...

BE A STRONG GIRL...

5 comments:

  1. alah2,, cdey,, but i like the last wordd,, "tschuss",haha

    ReplyDelete
  2. hahaha...bengong nyer kak zue...dlm bnyk2 ayat,ayat 2 die suke...ngeng laaa...hahaha

    ReplyDelete
  3. Be a strong girl? nope...Be a stronger girl because u r already strong (",)

    ReplyDelete
  4. abg alep,thanks ya...insyaallah..mudah2an..(",)

    ReplyDelete

My Blog List

  • Best Road Wars in HD Format. Now you can see Road Wars in best quality with duration 90 Min and has been aired on 2015-05-05 with MPAA rating is 4. - ...
  • Hello Asslamualaikum , how did u find my blog ? Are u my old friends that ive told u bout this blog ? Or are u a person that Googling my name and foun...
  • Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta ...
  • lewat malam. minda masih segar. mata masih menunggu lelap yang tak kunjung tiba yang hadir cuma. -- wajah kamu. dan perasaan ini masih berharap harapan -...
  • Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :- 1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia 2) Buat Entry bertajuk *"IntaNBerliaN Mega Giveaway 2...
  • 24/11/2013 aku akan start semester 2 di UITM tercinta,UITM Tapah Allahuakbar , cepatnya masa berlalu . Pejam celik berlabuh sudah tirai pengajian aku di sem ...
  • assalamualaikum.. saya ada sebuah cerita nak diceritakan.. kisahnye begini.. pada suatu hari.. ada sebuah kenduri kendara yang sangat besar akan dilangsung...
  • Disebabkan sijil SPM tak diambil lagi kat sekolah, kami dapat berjumpa you! Kami dah lamaaaa lah tak jumpaaa. Baru tadi dapat jumpa most of the doormates la...
  • Kisah yg berlaku pd hari nie.... Ptg yg hning.... Pergi beRmAin BaDMinTon, best jgak la.... sronok2.... Aku dh dpat tknik smash yg ak cari2 selama nIE.......