Followers

Monday, 30 July 2012

29 July (",)

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih
Selawat & Salam buat Rasul junjungan Mulia Muhammad SAW
Assalamualaikum & Salam Ramadhan
Alhamdulillah,diri ini masih lagi dberi kesempatan untuk terus berjalan,melihat dan mentafsir di bumi ini.

29 july,,,
happy bufday to me,,,
happy bufday to me,,,
happy bufday to me,,,
happy bufday to NORFATEN ALINA AHMAD SAZALI
Welcome 20th...

Alhamdulillah,Allah masih lagi memanjangkan umurku sehingga hari ini..
And now,im 20 years old...huhuhuhu
Tp masih terase diri ini keanak2kan....(",)

Mudah2an dengan kedatangan 'umur' yg baru ini,akan menjadikan diri ini lebih matang dalam menghadapi segala ujian & dugaan sebagai khalifah di bumi ini..
Banyak sgt matlamat hidup yang perlu dicapai dlm usia 20an nie.
Permudahkanlah segala urusanku Ya Allah...

"apa yang mungkin ak fikirkan yang terbaik untukku blum tentu ianya benar,namun apa yang mungkin ak fikirkan buruk untukku blum tentu ia benar-benar buruk untukku.
Sesungguhnya Engkau lebih mengetahui segala apa yang tersirat & tersurat "

Selamat Datang 20...=)





No comments:

Post a Comment

My Blog List

  • Best Road Wars in HD Format. Now you can see Road Wars in best quality with duration 90 Min and has been aired on 2015-05-05 with MPAA rating is 4. - ...
  • Hello Asslamualaikum , how did u find my blog ? Are u my old friends that ive told u bout this blog ? Or are u a person that Googling my name and foun...
  • Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta ...
  • lewat malam. minda masih segar. mata masih menunggu lelap yang tak kunjung tiba yang hadir cuma. -- wajah kamu. dan perasaan ini masih berharap harapan -...
  • Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :- 1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia 2) Buat Entry bertajuk *"IntaNBerliaN Mega Giveaway 2...
  • 24/11/2013 aku akan start semester 2 di UITM tercinta,UITM Tapah Allahuakbar , cepatnya masa berlalu . Pejam celik berlabuh sudah tirai pengajian aku di sem ...
  • assalamualaikum.. saya ada sebuah cerita nak diceritakan.. kisahnye begini.. pada suatu hari.. ada sebuah kenduri kendara yang sangat besar akan dilangsung...
  • Disebabkan sijil SPM tak diambil lagi kat sekolah, kami dapat berjumpa you! Kami dah lamaaaa lah tak jumpaaa. Baru tadi dapat jumpa most of the doormates la...
  • Kisah yg berlaku pd hari nie.... Ptg yg hning.... Pergi beRmAin BaDMinTon, best jgak la.... sronok2.... Aku dh dpat tknik smash yg ak cari2 selama nIE.......